مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:352023-01-01ورزشي

برخی باشگاه ها با وعده دعوت به تیم ملی، بازیکن جذب می کنند


برخی باشگاه ها به دلیل برخوردار بودن از مربیان تیم ملی بازیکنان را با وعده دعوت به اردوی تیم ملی به باشگاه خود جذب می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: برخی باشگاه ها به دلیل برخوردار بودن از مربیان تیم ملی بازیکنان را با وعده دعوت به اردوی تیم ملی به باشگاه خود جذب می کنند.

حامد صمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیمش در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: مشهد پس از سه سال دوری از لیگ والیبال کشور، امسال با نام نیان الکترونیک حاضر شد، اگرچه در آغاز لیگ به دلیل این که تیم دیر تشکیل شده بود نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، اما پس از چهار بازی که بازیکنان به هماهنگی بیشتری رسیدند، نتایج بهتری کسب کرده و با 6 برد متوالی توانستیم تا رده چهارم جدول صعود کنیم.

وی افزود: تیم به هماهنگی خوبی رسیده بود و روی نوار پیروزی قرار داشت که متاسفانه یک تعطیلی یک ماهه از جانب فدراسیون والیبال به تیم ها تحمیل شد و مجبور شدیم تا یک ماه از شرایط مسابقه دور باشیم.

تلاش هایی فراوانی انجام دادیم تا در این یک ماه بازی تدارکاتی برگزار کنیم، اما تلاش های ما نتیجه ای نداشت و و نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی باشگاه ها با وعده دعوت به تیم ملی، بازیکن جذب می کنند

برخی باشگاه ها با وعده دعوت به تیم ملی، بازیکن جذب می کنند