مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:352023-01-01ورزشي

اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟


پیشکسوت فوتبال با بیان این که هر بازی برای نفت مسجدسلیمان از این پس یک فینال است، گفت: هر امتیازی که این تیم از دست می دهد یک قدم بلند آن ها را به سمت سقوط نزدیک می کند.

- اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟ ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با بیان این که هر بازی برای نفت مسجدسلیمان از این پس یک فینال است، گفت: هر امتیازی که این تیم از دست می دهد یک قدم بلند آن ها را به سمت سقوط نزدیک می کند.

مجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نمی دانم چرا وقتی نفت مسجدسلیمان در پنج هفته حدود 24 گل دریافت کرد، کسی حرفی نزد، هر چند آقایان در مسجدسلیمان اقدام به تغییرات در تیم و باشگاه زدند اما نمی دانم بر اساس چه مطالعه و چه فاکتورهایی دست به تغییرات زده شد.

وی بیان کرد: اگر قرار بود مهاجری برکنار شود چرا زودتر اقدام نکردند ضمن این که برای تعیین جانشین وی هم باید فاکتورهایی در نظر می گرفتند زیرا قرار است نفت از بحران خارج شود و کسی باید پای کار می آمد که تجربه این کار را داشته باشد.

مقایسه ساده بین نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نشان می دهد که آبادانی ها با آوردن تاوارس در سه هفته حداقل در شکل و رفتار بازی بسیار تغییر داشته اند اما هنوز در نفت مسجدسلیمان تغییری ندیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟

اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟