مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:202023-01-01سياسي

حساب ویژه روی دانشجویان برای آبادانی استان باز کردیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی گفت: ما روی دانشجویان برای پیشرفت و آبادانی استان در ابعاد مختلف حساب ویژه باز کردیم و به آنها امید بستیم.

- علی اکبر عزیزی در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی که صبح امروز در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، با بیان این که دانشجویان از اقشار مهم و اثرگذار جامعه به شمار می روند، گفت: یکی از مهمترین موضوعات و مسائل استان مسئله آب است و انشالله با اجرای طرح آبرسانی به استان، انقلاب بزرگی در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیری های شبانه روزی استاندار و عنایت ویژه ریاست جمهور اعتبار بسیار خوبی برای طرح آبرسانی به استان تخصیص داده شده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به دغدغه دانشجویان مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم و مسئولان استان توجه به شهرستان های کم برخوردار بوده و در این زمینه اهتمام ویژه وجود دارد.

عزیزی در پایان ضمن تاکید به ظرفیت های دانشجویی استان افزود: ما روی دانشجویان عزیز برای پیشرفت و آبادانی استان در ابعاد مختلف حساب ویژه بازکردیم و به آن ها امید بسته و آماده طرح ها و راهکارهای آنان در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب ویژه روی دانشجویان برای آبادانی استان باز کردیم

حساب ویژه روی دانشجویان برای آبادانی استان باز کردیم