مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:202023-01-01اقتصادي

پروژه نیمه کاره ای که سارقان از خیر میلگردهایش هم نگذشتند


مهرماه سال 1396 بود که با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیین کلنگ زنی احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت حیدریه برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مهرماه سال 1396 بود که با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیین کلنگ زنی احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت حیدریه برگزار شد.

هرچند قرار بود این مرکز در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع و زیربنای 3962 مترمربع تا سال 1400 ساخته و به بهره برداری برسد، اما نه تنها تاکنون افتتاح نشده بلکه میلگردهای این پروژه را سارقان دارند به سرقت می برند.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه در همین خصوص به ایسنا گفت: ساختمان جدید مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه در سال 1396 با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد.

هاشم صادق زاده با بیان اینکه این پروژه پس از گذشت 5 سال کلنگ زنی تاکنون 4 تا 5 درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و پیشرفتی ندارد.

وی متراژ زمین را 9000 متر مربع و زیربنای آن را 4500 متر مربع اعلام نمود و اذعان کرد: در این پروژه 10 کارگاه آموزشی، یک واحد اداری و سالن برگزاری آزمون پیش بینی شده است.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه بیان کرد: هرچند زیربنای بخش اداری و واحد آزمون 1000متر مربع در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه کاره ای که سارقان از خیر میلگردهایش هم نگذشتند

پروژه نیمه کاره ای که سارقان از خیر میلگردهایش هم نگذشتند