مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:052023-01-01اجتماعي

کسی این ساختمانِ دردسرساز را گردن نمی گیرد!


در روز روشن و جلوی چشم هزاران نفر از اهالی محل و رهگذران، هشت طبقه ساختمان با تخلفات بسیار ساخته اند، اما حالا هیچکس این تخلفات و دردسرهای آن را گردن نمی گیرد! - ایسنا/کرمانشاه در روز روشن و جلوی چشم هزاران نفر از اهالی محل و رهگذران، هشت طبقه ساختمان با تخلفات بسیار ساخته اند، اما حالا هیچکس این تخلفات و دردسرهای آن را گردن نمی گیرد! کلی گشتیم و پرس و جو کردیم و سراغ خیلی ها رفتیم، اما کسی زیربار نمی رود که نمی رود.

اصلا نمی پذیرند تخلف آنها بوده و سریع توپ را به زمین دیگری می اندازند و ماجرا را از خود دور می کنند.

هشت طبقه ساختمان در محدوده پارکینگ شهرداری و درست کنار دستِ کلینیک همیشه شلوغِ مهدیه در دل شهر کرمانشاه برپا شده که نه پارکینگ دارد و نه قوانین حریم میراث فرهنگی را رعایت کرده.

این ساختمان که قرار است ساختمان پزشکان شود، مصوبه شورای ترافیک مبنی بر عدم صدور مجوز تاسیس مطب پزشکان در محدوده پارکینگ شهرداری را هم نادیده گرفته و حالا هیچ کس هم زیربار این تخلفات آشکار نمی رود.

این ساختمان هشت طبقه ظرفیت استقرار حداقل 24 تا حداکثر 50 پزشک را دارد و این یعنی مراجعه روزانه 1000 تا 2000 بیمار و همراهانشان به این ساختمان! و معضل و مصیبت اصلی آن ورود روزانه 1000 تا 2000 خودرو به محدوده پرترافیک پارکینگ شهرداری و چهارراه مهدیه کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی این ساختمانِ دردسرساز را گردن نمی گیرد!

کسی این ساختمانِ دردسرساز را گردن نمی گیرد!