مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:502023-01-01سياسي

پیشرفت یزد به دانشجویان استان وابسته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر عزیزی در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان از اقشار مهم و اثر گذار جامعه به شمار می روند گفت: - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ما روی دانشجویان عزیز برای پیشرفت و آبادانی استان در ابعاد مختلف حساب ویژه باز کردیم و به آنها امید بستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر عزیزی در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان از اقشار مهم و اثر گذار جامعه به شمار می روند گفت: یکی از مهمترین موضوعات و مسائل استان مسئله آب است و انشالله با اجرای طرح آبرسانی به استان انقلاب بزرگی در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های شبانه روزی استاندار محترم و عنایت ویژه ریاست محترم جمهور اعتبار بسیار خوبی برای طرح آبرسانی به استان تخصیص داده شده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به دغدغه دانشجویان مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم و مسئولان استان توجه به شهرستان های کم برخوردار بوده و در این زمینه اهتمام ویژه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت یزد به دانشجویان استان وابسته است

پیشرفت یزد به دانشجویان استان وابسته است