مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:502023-01-01پزشكي

لزوم استفاده از فناوری های نوین جهت کنترل بهداشت غذاهای موجود در بازار


تفاهم نامه ارتقای توان فن آورانه در راستای نظارت هوشمندانه در زمینه کاهش و کنترل آلاینده ها و تقلبات مواد غذایی و محصولات کشاورزی مستقیما به سلامتی مردم برمی گردد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تفاهم نامه ارتقای توان فن آورانه در راستای نظارت هوشمندانه در زمینه کاهش و کنترل آلاینده ها و تقلبات مواد غذایی و محصولات کشاورزی مستقیما به سلامتی مردم برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری عصر دیروز (شنبه) با حضور دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، ارتقای توان فن آورانه در راستای نظارت هوشمندانه در زمینه کاهش و کنترل آلاینده ها و تقلبات مواد غذایی و محصولات کشاورزی آلاینده های محیطی و شغلی با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

فرشیدی در همین خصوص به وبدا اظهار داشت: سلامت غذایی و محیط و کار یکی از بحث های بسیار مهمی است که در حوزه سلامت مورد توجه بوده و قطعا استفاده از ظرفیت های نوین می تواند در کنترل و بهبود آن موثر باشد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تفاهم نامه ارتقای توان فن آورانه در راستای نظارت هوشمندانه در زمینه کاهش و کنترل آلاینده ها و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فناوری های نوین جهت کنترل بهداشت غذاهای موجود در بازار

لزوم استفاده از فناوری های نوین جهت کنترل بهداشت غذاهای موجود در بازار