مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:502023-01-01اقتصادي

امضای قرارداد انتقال دانش فنی تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی


برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور قرارداد انتقال دانش فنی لایسنس تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی با شرکت دالیان چین امضاء شد.

- برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور قرارداد انتقال دانش فنی لایسنس تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی با شرکت دالیان چین امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، مراسم قرارداد امضاء انتقال دانش فنی لایسنس طرح تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی با شرکت دالیان چین با حضور دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس و مدیر عامل شرکت دالیان چین در دفتر مرکزی پتروشیمی زاگرس در تهران با ظرفیت تولید 300 هزار تنی تبدیل متانول به اتانول سنتزی برگزار شد.

دکتر متین دیداری در این مراسم بیان کرد: با امضاء این قرارداد اولین کارخانه 300 هزار تنی تبدیل متانول به اتانول سنتزی در کشور در مدت 36 ماه به بهره برداری خواهد رسید و شرکت پتروشیمی زاگرس به منظور تکمیل زنجیره ارزش و حرکت به سمت توسعه، گام بلند و تاریخی تبدیل متانول به اتانول سنتزی برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور را برداشت و با امضاء این قرارداد بسیار مهم؛ کشور را از واردکننده اتانول سنتزی به صادرکننده این محصول با ارزش تبدیل می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد انتقال دانش فنی تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی

امضای قرارداد انتقال دانش فنی تبدیل متانول پتروشیمی زاگرس به اتانول سنتزی