مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:452023-01-01پزشكي

بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تکمیل شد


معاون درمان علوم پزشکی اهواز گفت : از مردم می خواهیم برای درمان کودکان با علائم عفونت تنفسی به یکی از بیمارستان های پشتیبان مراجعه کنند تا از ازدحام بیمارستان کودکان ابوذر کاسته شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تکمیل است و این بیمارستان امکان سرویس دهی بیش از این را ندارد، گفت: از مردم می خواهیم برای درمان کودکان با علائم عفونت تنفسی به یکی از بیمارستان های پشتیبان مراجعه کنند تا از ازدحام بیمارستان کودکان ابوذر کاسته شود.

 حبیب حی بر با اشاره به شیوع پیک آنفلوانزا و بیماری های تنفسی به ویژه در کودکان، در خصوص وضعیت بیمارستان کودکان ابوذر اهواز اظهار کرد: با توجه به مراجعه زیاد کودکان با علائم عفونت های تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز، ظرفیت این بیمارستان تقریبا تکمیل شده است.

وی افزود: در پی این شرایط، مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز نیز به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات رسانی به بیماران هستند و همه بیمارستان های خصوصی دارای بخش های کودکان نیز این بیماران را پذیرش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تکمیل شد

بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تکمیل شد