مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:452023-01-01اقتصادي

آزادراه زنجان- تبریز نیازمند نگاه ویژه دولت است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه آزادراه زنجان-تبریز نیازمند نگاه ویژه دولت است، گفت: این آزادراه از بخش خصوصی به دولت تحویل شود تا از اعتبارات بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قزوینیان در رابطه با وضعیت آزادراه زنجان- تبریز اظهار کرد: این آزادراه توسط سرمایه گذار احداث و به بهره برداری رسیده که مسئولیت نگهداری آن را نیز بر عهده دارد، از این رو ما مجوزی نداریم تا از محل اعتبارات دولتی در این حوزه هزینه کردی داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی که یکی از دلایل مهم این سفر، حل اساسی مشکلات مربوط به آزادراه زنجان- تبریز بوده است، گفت: در این سفر مصوب شده است آزادراه زنجان- تبریز از بخش خصوصی به دولت تحویل شود تا مشمول بهره مندی از اعتبارات دولتی شود.

امیدواریم با پیگیری کمیسیون های دولتی، ظرف 2 ماه آینده موضوع بررسی شود تا سال آینده بتوانیم از محل منابع دولتی، اقدامات مؤثری در این محور انجام دهیم.

قزوینیان با بیان اینکه وضعیت رویه محور آزادراه زنجان- تبریز به هیچ عنوان مناسب نیست، از پیگیری های رفع این ضعف توسط دادستان، استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد و گفت: سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه زنجان- تبریز نیازمند نگاه ویژه دولت است

آزادراه زنجان- تبریز نیازمند نگاه ویژه دولت است