مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:252023-01-01سياسي

حصرهای دشمنان را همانند رزمندگان دفاع مقدس بشکنیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ماموریت های جدید این سازمان در عرصه جنگ ترکیبی و روایت ها گفت: همانند رزمندگان دفاع مقدس حصرهای دشمنان را بشکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس تبلیغات اسلامی تنکابن با اظهار اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش های انقلاب اسلامی به شمار می رود، افزود: امروز ضرورت وجود چنین سازمانی بیش از پیش احساس می شود زیرا دوران کنونی پیچیده و و عصر جنگ ترکیبی دشمن و جنگ روایت ها است و باید آرایش متناسب با جنگ را درپیش گرفت.

وی افزود: در دوره کنونی یک سری وظایف جدید برای تبلیغات اسلامی مطرح است و وقتی آرایش نظامی دشمن تغییر پیدا کرده ما نیز باید آرایش جدید داشته باشد و متناسب با هدف فردا جهت گیری ودر مسیر تحول خواهانه حرکت هایی آغاز کنیم.

وی توجه به توسعه مخاطبان را از جمله مأموریت های تبلیغات اسلامی بیان کرد و گفت: هیئت های مذهبی و مجامع مذهبی و قرآنی از سرمایه ها به شمار می رود اما باید برای توسعه مخاطبان نیز برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام شریف تبار یادآور شد: قرار است در هر شهری با هدایت امامان جمعه، مسیر فرهنگی را پیش بریم از این رو توسعه مخاطبان از جمله رویکردها به شمار می رود و توجه به قشر بانوان نیز از مهمترین اولویت ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصرهای دشمنان را همانند رزمندگان دفاع مقدس بشکنیم

حصرهای دشمنان را همانند رزمندگان دفاع مقدس بشکنیم