مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:102023-01-01اجتماعي

جهاد دانشگاهی لرستان می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه کند


جهاد دانشگاهی استان با تجربه و قابلیت هایی که دارد می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه کند.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: جهاد دانشگاهی استان با تجربه و قابلیت هایی که دارد می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه کند.

امین سلاحورزیان امروز یازدهم دی ماه در دیدار با سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه های پژوهش، آموزش، کشاورزی و پزشکی فعالیت های گسترده ای را در استان انجام می دهد.

وی اضافه کرد: براساس مأموریت هایی که این نهاد انقلابی دارد تلاش بر این بوده در حوزه پژوهش مشکلات لرستان را شناسایی و در حد توان به رفع آن ها کمک کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در حوزه گیاهان دارویی در بام لرستان مجتمع تحقیقات و فرآوری گیاهان دارویی را راه اندازی کردیم که در آن چهل نوع گیاه کشت و اهلی سازی شده است و توانسته نهاده های استان را تا حد زیادی تامین کند.

سلاحورزیان با اشاره به کمک شایان مجتمع تحقیقات و فرآوری گیاهان دارویی به توسعه کشت گیاهان دارویی در استان، اظهار کرد: یکی از مقوله های درآمدزا در کشور و استان کشت، بسته بندی و فرآوری گیاهان دارویی است که جهاد دانشگاهی در این راستا با وجود متخصصین گیاهان دارویی تجربه های چندین ساله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی لرستان می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه کند

جهاد دانشگاهی لرستان می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه کند