مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:052023-01-01ورزشي

برگزاری آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در کرج


معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری آیین گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار دل ها با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد.

- مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت ملی تاثیرگذار و محبوب بین عموم مردم یاد کرد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد با همکاری قرارگاه فرهنگی-جهادی حاج قاسم سلیمانی، آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت ایشان را روز سه شنبه 13 دی ماه، ساعت 14:30 در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار کند.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون؛ با سخنرانی سردار موسوی، از فرماندهان جبهه مقاومت؛ سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و بخش های متنوعی مانند روایت گری امیرحسین حاج نصیری؛ سرود و نمایش آیینی برگزار می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با بیان این که از تمامی مردم فهیم و وطن دوست استان البرز و شهر کرج دعوت می کنیم تا در این رویداد مهم شرکت کنند، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های فرهنگی، بیش از پیش به ابعاد شخصیتی و زندگی سردار شهید سلیمانی عزیز پرداخته شود تا بیشتر بتوانیم شیوه زندگی، کار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در کرج

برگزاری آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در کرج