مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:302023-01-01ورزشي

عکس ماه - آذر 1401


عکس، ثبت لحظه هاست.

این جمله کلیشه ای، تعریفی بارها شنیده شده از عکس و عکاسی است، اما گاه در پس هر کدام از این لحظات، قصه و روایتی نهفته است؛ روایتی که گاه ماجرای عکس را بازگو می کند و گاه تکنیک یا انگاره های پیدا و پنهان عکس را آشکار می سازد.

- گل تاریخی ریچالیسون به صربستان، شروع طوفانی خط حمله پر ستاره برزیل در جام جهانی 2022 قطر را نوید داد که از آن به عنوان بهترین گل جام هم یاد می شود.

برزیل با دو گل ریچالیسون در این بازی خود را در قامت بیست و دومین قهرمان جام در طول تاریخ این تورنمنت بزرگ فوتبالی معرفی کرد ولی این اتفاق رقم نخورد تا سلسائو با وجود ستاره هایی چون نیمار، وینیسیوس، ریچالیسون، آنتونی، ژسوس، تیاگو سیلوا، آلیسون، کاسمیرو، دنی آلوز و .

یکی از بزرگترین ناکامان جام جهانی لقب بگیرد و حسرت قهرمانی حداقل 4 سال دیگر ادامه پیدا کند.

********** ادای احترام بر مزار علی عزت بگوویچ، رییس جمهور فقید بوسنی و هرزگوین و یادمان شهدای بوسنی / هادی زند وزیر خارجه ایران در سفر به بوسنی به همراه همتایش برای ادای احترام به مزار علی عزت بگوویچ و شهدای جنگ بوسنی به آرامگاهش رفتند.

بعد از ادای احترام به یادمان عزت بگوویچ ، امیرعبداللهیان و بیسرا تورکوویچ ، برای در امان ماندن از باران با چتری که بالای سرشان بود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس ماه - آذر 1401

عکس ماه - آذر 1401