مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:252023-01-01اقتصادي

بار جدید خودروهای خارجی وارد کشور می شود


سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ورود یک کشتی با بار خودروهای وارداتی در هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امید قالیباف ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: سه محموله خودرویی دیگر در راه ایران است.

  سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: پس از ورود و تخلیه بار نخستین کشتی حامل خودروهای وارداتی در بندر لنگه در شنبه هفته گذشته (سوم دی ماه)، یک محموله دیگر نیز در هفته ی گذشته وارد کشور شد.

بر این اساس تاکنون دو محموله خودرویی به بنادر کشور وارد شده و پیش بینی می شود تا پایان هفته، سه محموله دیگر نیز وارد شود.

گفتنی است که شنبه هفته گذشته ( 3دی ماه ) نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی در بندر لنگه پهلودهی و کار ترخیص نخستین خودروهای وارداتی به کشور پس از پنج سال وقفه، آغاز شد.

این محموله شامل 22 خودرو و شش نمونه محصولات کیا از جمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت (شاسی بلند) و اسپورتیج (شاسی بلند) است که از کره جنوبی، وارد بندرگاه بنادر و دریانوردی غرب استان شد.

این محموله پنجشنبه هفته گذشته، از مبدأ به سمت تهران حرکت کرده و با رویه ترانزیت داخلی، امروز (شنبه 10 دی ماه) به گمرک تهران رسیده است.

پس از آن که تشریفات انجام و مجوزهای لازم گرفته شود، به گمرک اظهار خواهد شد و بعد از پرداخت حقوق گمرکی فرایند ترخیص آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار جدید خودروهای خارجی وارد کشور می شود

بار جدید خودروهای خارجی وارد کشور می شود