مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:252023-01-01سياسي

سازوکار استخدام پزشکان طرحی در مناطق محروم تعیین شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز وکار استخدام پزشکان طرحی فعال در مناطق محروم و همچنین جابجایی محل خدمت پزشکان دارای بیماری صعب العلاج را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، به بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح تبصره(4)بند(3)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی پرداخته و در نهایت ماده 4 این طرح را به تصویب رساندند.

در ماده 4 این طرح آمده است که 11 تبصره به عنوان تبصره های (6)، (7)، (8)، (9)، (10)، (11) (12)، (13)، (14)، (15) و (16) به بند (3) ماده واحده قانون، الحاق می شود: بر اساس تبصره 6 این ماده، برای متعهدین مشمول این بند به ازای تولد هر فرزند پس از تصویب این قانون، 6 ماه از مدت تعهد خدمت کسر می شود.

همچنین در صورت تقاضای زوجین متعهد از طریق سامانه مربوطه، با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محل خدمت آنان، در منطقه کم برخوردار مورد تعهد یکی از زوجین یکسان می شود.

بر اساس تبصره 7 این ماده، متعهدینی که پس از پذیرش در سهمیه تعهدی، به بیماری صعب العلاج یا ناشی از حوادث مبتلا شده و با تشخیص کمیسیون تخصصی دانشگاه محل تعهد و شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانایی خدمت در محل تعیین شده را ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار استخدام پزشکان طرحی در مناطق محروم تعیین شد

سازوکار استخدام پزشکان طرحی در مناطق محروم تعیین شد