مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:052023-01-01سياسي

فعالیت دوباره 21 کشتی صید صنعتی بوشهر بررسی می شود


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: به دنبال تصمیم فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی فعالیت 21 کشتی صید صنعتی این استان از مرداد سال 1399 به مدت 2 سال در آب های خلیج فارس ممنوع اعلام شد و با پایان این ممنوعیت فعالیت دوباره این کشتی ها در دست بررسی است.

- ایسنا/بوشهر معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: به دنبال تصمیم فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی فعالیت 21 کشتی صید صنعتی این استان از مرداد سال 1399 به مدت 2 سال در آب های خلیج فارس ممنوع اعلام شد و با پایان این ممنوعیت فعالیت دوباره این کشتی ها در دست بررسی است.

بهزاد حیدری یکشنبه 11 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سری ازکشتی ها با ابزار آلات مشخص مخصوص صید ماهیان صنعتی از جمله فانوس ماهیان در آب های استان هرمزگان و گروهی دیگر نیز ابزار مخصوص ویژه صید ماهیان یال اسبی در جنوب صیدگاه منطقه مُطاف در آب های استان بوشهر است.

وی بیان کرد: این کشتی ها در استان بوشهر هر سال از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول مرداد ماه مجاز هستند در فاصله 12 مایلی از خط مبدا ساحل در طول و عرض جغرافیایی 51 تا 52 درجه و 30 درجه جغرافیایی در عمق 50 متر به صید بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوباره 21 کشتی صید صنعتی بوشهر بررسی می شود

فعالیت دوباره 21 کشتی صید صنعتی بوشهر بررسی می شود