مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:052023-01-01سياسي

آشنایی با مبانی تئوری و عملی استخراج RNA


انجمن علمی ژنتیک و به نژادی گیاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس، کارگاه «آشنایی با مبانی تئوری و عملی استخراج RNA و سنجش کمیت و کیفیت آن» را برگزار می کند.

- انجمن علمی ژنتیک و به نژادی گیاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس، کارگاه آشنایی با مبانی تئوری و عملی استخراج RNA و سنجش کمیت و کیفیت آن را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های ژنتیک مولکولی است که دوشنبه 12 دی، ساعت 16 الی 18 با تدریس دکتر محمد صادق ثابت - عضو هیات علمی گروه ژنتیک و به نژادی گیاهی دانشگاه تربیت مدرس و مهندس بهنام کرمی - کارشناسی ارشد ژنتیک و به نژادی گیاهی، به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه ها از شماره تماس 09910523827 شناسه تلگرام Mahsa012210@ اقدام کنند.

استخراج RNA با کمیت و کیفیت بالا یکی از نیازهای اساسی مطالعات زیست شناسی مولکولی و اولین گام در بسیاری از تست های معمول آزمایشگاهی است.

تخلیص RNA با کیفیت مطلوب برای بسیاری از کاربردهای پایین دست مانند کلونینگ، رونویسی معکوس برای سنتز cDNA ،RT-PCR ،RT-qPCR، Northern blotting ،cDNA microarray و RNA-seq بسیار مهم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با مبانی تئوری و عملی استخراج RNA

آشنایی با مبانی تئوری و عملی استخراج RNA