مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:402023-01-01اقتصادي

قزوین تا چه اندازه دوستدار سرمایه گذار است؟


بی شک جذب سرمایه گذار در یک استان صنعتی همچون قزوین که سال ها سیاست های مدیریتی اش، بر محور جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی بوده است، عاملی مهم و تأثیرگذار در پیشرفت و توسعه محسوب می شود.

- اما سوال اینجاست که این استان با تمام ظرفیت هایش تا چه اندازه در جذب سرمایه گذاران موفق بوده، موضوعی است که تلاش شده در این گزارش در حد بضاعت به آن پاسخ داده شود.

اگرچه استان قزوین قطب صنعتی کشور بوده و سیاست های آن بر جذب و حمایت از سرمایه گذار در صنایع مختلف است؛ اما زیرپوست این استان صنعتی با چندین شهرک فعال و پویا، شرکت های ریشه داری هستند که علی رغم دارا بودن سابقه و تجربه با مشکلات حاشیه ای درگیرند و از کار اصلی خود که تولید و توزیع محصول، اشتغال آفرینی و کمک به گردش چرخ اقتصاد استان است، بازمانده اند.

در خبرگزاری ایسنا پای درد دل صنعتگران و فعالان عرصه تولید نشسته ایم که سنگ اندازی برخی مسئولان که بانگ حمایت از تولیدکننده را سر می دادند آن ها را با وضعیت اسفناکی مواجه کرده است.

سرنوشت لبنیات نمونه در قزوین چه شد؟ خیرالله کاظمی مدیرعامل شرکت آرین شیر البرز با برند لبنیات نمونه تولیدکننده باسابقه ای است که به همراه سه برادر دیگرش که میانگین سنی شان 72 سال است، عمر خود را پای تولید دستی و صنعتی محصولات لبنی گذاشته اند و در این میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین تا چه اندازه دوستدار سرمایه گذار است؟

قزوین تا چه اندازه دوستدار سرمایه گذار است؟