مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:352023-01-01اجتماعي

از بوی نامطبوع شهر بهار چه خبر؟


شهر بهار در محاصره واحدهای تولیدی مختلف بوده که برخی از این واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه در شهرک بهاران به علت مشکلات زیست محیطی و ساطع شدن بوی نامطبوع ناشی از این واحدهای آلاینده موجب گلایه و شکایت مردم این شهر طی چند سال اخیر بوده است.

- وضعیت قرارگیری شهرک صنعتی بهاران به گونه ای است که در جهت وزش باد به شهر بهار قرار دارد و به علت اشرافیتی که این شهرک به شهر دارد، در سال های گذشته این آلایندگی ها موجب اذیت و ناراحتی مردم شده بود.

از حدود یک سال پیش نیز بوی مشمئزکننده ای موجب سلب آسایش مردم شهرستان بهار شده بود که طی مراجعات مکرر مردم به فرمانداری و ابرازنارضایتی آنها از بوی بد، فرماندار بهار پیگیر موضوع شد و طی این پیگیری ها و با بازدید از شهرک صنعتی بهاران، عامل این بو کارخانه کاغذ معرفی شد.

اما اینکه در حال حاضر برای مرتفع شدن مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی آلاینده هوا و انتشار دهنده بوی نامطبوع شهر بهار چه اقداماتی انجام شده است و آیا این اقدامات کارساز بوده اند، جای سوال دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بوی نامطبوع شهر بهار اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک ماه است گزارشی در رابطه با بوی نامطبوع به این اداره برای پیگیری موضوع واصل نشده و فعلاً مشکل مرتفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بوی نامطبوع شهر بهار چه خبر؟

از بوی نامطبوع شهر بهار چه خبر؟