مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:302023-01-01دانش

استارتاپ های حوزه نانوفناوری توسعه می یابند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف حمایت و توسعه شرکت های فناور و نوآور در حوزه نانوفناوری، ستاد توسعه فناوری نانو با برگزاری رویداد «نانواستارتاپ» زمینه را برای رونق کسب و کار های این حوزه فراهم می کند.

- با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فرآیند ثبت نام در ششمین دوره نانواستارت آپ، ویژه شرکت کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف حمایت و توسعه شرکت های فناور و نوآور در حوزه نانوفناوری، ستاد توسعه فناوری نانو با برگزاری رویداد نانواستارتاپ زمینه را برای رونق کسب و کار های این حوزه فراهم می کند.

افرادی که در مرحله اول یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو شرکت کرده اند، می توانند با ثبت ایده در ششمین دوره نانواستارت آپ، در عرصه رقابتی این حوزه شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن ضمن بهره مندی از حمایت های این برنامه، کسب و کار خود را توسعه دهند.

مخاطبان این دوره، تمامی شرکت کنندگان در مرحله اول یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی هستند که درصدی بالاتر از صفر را در این آزمون کسب کرده و دارای ایده نانویی و کاربردی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ های حوزه نانوفناوری توسعه می یابند

استارتاپ های حوزه نانوفناوری توسعه می یابند