مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:252023-01-01سياسي

حضور زاکانی در منزل خانواده اولین شهید مسیحی دفاع مقدس


شهردار تهران به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور در منزل شهید «زوریک مرادیان» اولین شهید مسیحی دفاع مقدس، با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

- شهردار تهران به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور در منزل شهید زوریک مرادیان اولین شهید مسیحی دفاع مقدس، با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور در منزل شهید زوریک مرادیان اولین شهید مسیحی دفاع مقدس با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

علاوه بر شهردار تهران، آرا شاوردیان نماینده ارامنه و مسیحیان تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 نیز در این دیدار حضور داشتند.

زوریک مرادیان نخستین شهید ارمنی است که در جبهه های جنگ به شهادت رسید؛ وی در سال 1960 در تهران به دنیا آمد و پس از آن که در آزمون ورود به دانشگاه شرکت کرده و پذیرفته نشد، برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و برای انجام وظیفه شهروندی خود در قبال میهنش ایران که در جنگی تحمیلی قرار داشت به خدمت سربازی رفت و از آنجا به پادگان واقع در منطقه جنگی پیرانشهر فرستاده شد و با وظیفه شناسی و از خودگذشتگی خود محبوبیتی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زاکانی در منزل خانواده اولین شهید مسیحی دفاع مقدس

حضور زاکانی در منزل خانواده اولین شهید مسیحی دفاع مقدس