مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:202023-01-01بين الملل

عبدالسلام: دشمن بعد از حملات دردناک ما به آتش بس انسانی پاسخ داد


رییس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که از مهم ترین دستاوردهای سال 2022 که به بحران فرآورده های نفتی پایان داد آتش بس بود.

- رییس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که از مهم ترین دستاوردهای سال 2022 که به بحران فرآورده های نفتی پایان داد آتش بس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام، رییس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی جنبش انصارالله در مصاحبه با شبکه المسیره گفت: صنعا در سال 2022 معادله مهمی را در چارچوب درگیری نظامی از طریق پیشروی در جبهه ها و هدف قرار دادن عمق عربستان و امارات تثبیت کرد.

ترس از واکنش نیروهای مسلح یمن مانع حملات ائتلاف متجاوز عربستان به یمن یا اتخاذ اقدامات اقتصادی یا غارت منابع یمن می شود.

وی گفت: معادله جدیدی در سال میلادی گذشته درباره وضعیت انسانی ایجاد شد که پرداخت حقوق کارمندان و ممانعت از بازی با نفت و گاز یمن بود.

سال گذشته همچنین شاهد ادامه درخواست های مردمی برای خروج نیروهای اشغالگر و ضعف موضع بین المللی درباره حمایت از ائتلاف متجاوز عربی بود.

عبدالسلام گفت: هرگونه راه حلی در آینده باید شامل بازگشایی فرودگاه ها، بنادر و راه ها و آزادی تمام اسرا و حل پرونده انسانی به صورت کامل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالسلام: دشمن بعد از حملات دردناک ما به آتش بس انسانی پاسخ داد

عبدالسلام: دشمن بعد از حملات دردناک ما به آتش بس انسانی پاسخ داد