مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:152023-01-01بين الملل

مجوز راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور صادر شد


رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 محمودآباد از دریافت مجوز راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور در محمودآباد خبرداد.

- ایسنا/مازندران رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 محمودآباد از دریافت مجوز راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور در محمودآباد خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور در محمودآباد، وعده ای که بارها عقب افتاد این بار با پیگیری های متعدد رییس اورژانس 115 این شهرستان به سوی تحقق است.

این وعده از آنجا داده شد که پیشتر رییس اورژانس 115 محمودآباد علت بالای غریق در سواحل شهرستان را نبود استقرار تاسیسات اورژانس به منظور امدادرسانی به موقع به مصدومان اعلام کرده بود چرا که وی معتقد بود، این شهرستان با 30 کیلومتر سواحل آزاد و قابل دسترس برای عموم نیاز مبرم به اورژانس برای نجات جان گردشگران، مسافران و کاربران دریا دارد.

ایسنا، در آخرین گفت وگویی که با ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی داشتیم، وی اورژانس و شهرداری محمودآباد را مسئول دانست و گفت: باید ساختمان توسط شهرداری ساخته و امکانات توسط اورژانس تامین شود.

سپس به سراغ مهدی اختیاری شهردار محمودآباد رفتیم و او اینگونه به خبرنگار ایسنا، پاسخ داد: جلسه ای با حضور رییس مرکز مدیریت حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور صادر شد

مجوز راه اندازی نخستین پایگاه اورژانس دریایی شمال کشور صادر شد