مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:352023-01-01ورزشي

چرخابی: مورایس نباید فقط تماشاگر باشد/ سپاهان باید برای بردن به زمین برود


مورایس مربی بسیار باشخصیتی است اما برخی مواقع نباید تماشاگر باشد و لازم است به موقع تعویض انجام دهد، از نظر من وی اشتباه کرد.

- حسین چرخابی کارشناس فوتبال اصفهان امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص دیدار سپاهان و پیکان اظهار داشت: بازی در نیمه نخست متعادل بود، هر 2 تیم موقعیت تک به تک خوب داشتند که از دست دادند؛ تیمی که مدعی قهرمانی است، باید در سرعت دادن به بازی بیشتر دقت کنند، سپاهان پا به پای پیکان بازی می کرد، در حالی که این سپاهان است که باید برای بردن به زمین برود.

وی افزود: با توجه به این که استقلال مساوی کرده بود و پرسپولیس و گل گهر با یکدیگر بازی داشتند، سپاهان فرصت خوبی داشت که مانند هفته گذشته به پیروزی دست پیدا کند.

چرخابی تصریح کرد: در نیمه دوم تا دقیقه 60 سپاهان تیم برتر زمین بود و موقعیت های خوبی را نیز از دست داد اما در ادامه بازی آرام و متعادل شد و هر 2 تیم فقط تماشاگر بودند و از همه مهم تر ژوزه مورایس نیز تماشاگر بود، بعد از این که سپاهان گل خورد، مورایس تازه به فکر جبران افتاد؛ در حالی که در آن زمان مجتبی حسینی هر 5 تعویض خود را انجام داده بود و همین تعویض ها سبب شد پیکان برنده زمین شود.

کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به زمان گل خوردن سپاهان خاطرنشان کرد: در هنگام گل خوردن سپاهان اولین مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخابی: مورایس نباید فقط تماشاگر باشد/ سپاهان باید برای بردن به زمین برود

چرخابی: مورایس نباید فقط تماشاگر باشد/ سپاهان باید برای بردن به زمین برود