مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:302023-01-01دانش

دستورات جدید رییس جمهور به وزیر علوم ابلاغ شد


براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور هفتم آذر 1401 در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری رفت و با بازدید از بخش های مختلف این وزارتخانه از نزدیک در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت، وی در جلسه نظارت ستادی وزارت علوم که در همان روز تشکیل شد دستوراتی را اعلام کرد که توسط غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور 14 آذر 1401 به دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

متن این ابلاغیه به شرح زیر است: با توجه به فرامین صادره توسط رییس جمهور محترم در جلسه نظارت ستادی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورخ 7 آذر 1401 موارد ذیل جهت اجرا و اقدام، ابلاغ می گردد.

شناسایی و ثبت نیازهای استانی و ملی 1- به منظور تقویت تحقیقات دانشگاهی تقاضامحور و افزایش اثر بخشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در حل مسائل کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدامات لازم جهت شناسایی و ثبت نیازها و مزیت های استانی و ملی در سامانه نان را با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات جدید رییس جمهور به وزیر علوم ابلاغ شد

دستورات جدید رییس جمهور به وزیر علوم ابلاغ شد