مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:252023-01-01حوادث

کشف و ضبط 402 سلاح شکاری در مازندران


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کشف و ضبط حدود 402 قبضه سلاح شکاری در استان، گفت: گشت ها و پایش ها در مناطق تالابی و جلگه ای استان باتوجه به حضور پرندگان مهاجر شدت گرفته است.

- مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محیط بانان محیط زیست در همه ایام سال گشت و پایش ها را در دستور کار دارند ولی در این ایام باتوجه به حضور پرندگان مهاجر در تالاب ها این گشت ها شدت می گیرد.

وی با بیان اینکه گشت و پایش های محیط بانان در طبیعت استان کماکان ادامه دارد، افزود: طی 8 ماهه امسال نزدیک به 598 نفر در بحث صید و شکار غیرمجاز 8 ماهه دستگیر کردیم که در این راستا 434 فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کشف و ضبط حدود 402 قبضه سلاح در استان، تصریح کرد: گشت ها و پایش ها در مناطق تالابی و جلگه ای استان باتوجه به حضور پرندگان مهاجر شدت گرفته است.

آهنگری با اعلام اینکه 300 محیط بان در طبیعت استان مشغول به ارائه خدمات هستند، یادآور شد: توصیه ما به دوستداران طبیعت این است به جای تفنگ و شکار به دوربین و عکس روی بیاورند؛ چراکه مهمان کُشی خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 402 سلاح شکاری در مازندران

کشف و ضبط 402 سلاح شکاری در مازندران