مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:252023-01-01اقتصادي

آستارا ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد


فرماندار آستارا با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از جذابیت لازم برای سرمایه گذاری هم برخوردار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور عصر شنبه در نشست خبری اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آستارا ورود به حوزه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و شناساندن ظرفیت های آستارا را به عنوان یکی از دغدغه های موجود از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این ظرفیت ها شناسانده شده اما در پنل تخصصی و عمومی نیز می بایست شناسانده و معرفی می شد.

فرماندار آستارا از برگزاری نمایشگاه و همایش علمی و تخصصی با موضوع فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا با پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان خبر داد و گفت: این همایش روز دوشنبه 12 دی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان آستارا ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد، افزود: باید شرایطی را هم فراهم کنیم تا از جذابیت لازم برای سرمایه گذاری هم برخوردار شود که از جمله ملزومات آن راه های دسترسی خوب است که در این راستا کارهای بهسازی و تعریض مسیرهای جاده ای و ریلی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد

آستارا ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد