مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:202023-01-01سياسي

اعتبارات جدید برای بافت های فرسوده مشهد


یک هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) و همچنین یک هزار و 50 میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، - مشهد ـ شهردار مشهد گفت: یک هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) و همچنین یک هزار و 50 میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، آبکوه و وکیل آباد مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله ارجایی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره جدید شورای اجتماعی محلات مشهد که در مجتمع آیه ها برگزار شد اظهار کرد: یک هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین یک هزار و 50 میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، آبکوه و وکیل آباد مصوب شد.

شهردار مشهد افزود: تنها شهر مشهور به مشهد (محل شهادت) شهر مقدس مشهد به عنوان محل شهادت امام رضا (ع) است و روز 10 دی ماه به برکت وجود ثامن الحجج و نیز واقعه شهادت شهروندان مشهدی در سال 1357، روز ملی شهر مشهد نامگذاری شد.

وی ادامه داد: هر فعالیتی که در مشهد قرار است انجام شود باید نسبت مشخصی با فلسفه ذاتی این شهر در کالبد، فرهنگ اقتصاد، معماری و شهرسازی و در عرصه های مختلف آن داشته و مشهد باید متفاوت تر از سایر شهرها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات جدید برای بافت های فرسوده مشهد

اعتبارات جدید برای بافت های فرسوده مشهد