مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 07:052023-01-01سياسي

نماینده مجلس: عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد


عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان ها، کام دشمنان را تلخ کرد.

- حجت السلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم برخورد قانونی دستگاه قضا با اغتشاشگران و آشوبگران اظهار کرد: اتفاقاتی که اخیراً در کشور افتاد و برخی از کشورها چون رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی که هیچ زمانی از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند، امروز در قالب شعارهای واهی و بی اساس اذهان برخی از مردم را به هم ریختند؛ اگر چه مردم از اتفاقات کشور ناراحت باشن،د اما سعودی ها، صهیونیست ها و دشمنان نباید ذوق زده شوند چون مردم ما هوشیارتر از این حرف ها هستند.

* عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد وی با اشاره به شکست دشمنان در حوادث اخیر افزود: عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان ها، کام سعودی ها را تلخ نگه داشت و خواب آشفته آن ها را جور دیگری تعبیر کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: در حوادث اخیر برخی از افراد، منتقد بودند و انتقادشان را بیان می کردند و اقدامات خرابکارانه ای هم نداشتند و انتقادشان مسالمت آمیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد

نماینده مجلس: عدم استقبال مردم از فراخوان های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد