مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 01:302022-12-31حوادث

کدام جرایم بیشتر در حاشیه شهر مشهد اتفاق می افتد؟


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه جرایمی که معمولا در حاشیه شهر مشهد اتفاق می افتد، بیشتر حضور معتادان متجاهر است که خرده فروشی موادمخدر، - سرقت های خرد، نزاع و.

را به وجود آورده است، گفت: جرایم در شهرها بسته به موقعیت مکانی و اجتماعی افراد ساکن در آن متفاوت است؛ به طور مثال جرم هایی که در مناطق بالای شهر رخ می دهد بیشتر مالی، چک های برگشتی، معضلات اخلاقی و.

است، اما اگر پرونده های یک کلانتری در پایین شهر یا همان حاشیه شهر را بررسی کنیم، اغلب استعمال مواد مخدر، سرقت، درگیری های خیابانی و.

را مشاهده می کنیم.

سرهنگ محمد دُوَلخانی در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به اینکه یک سری از افراد متدین، فرهیخته و اجتماعی در مناطق حاشیه شهر زندگی می کنند که به دلایل مختلفی نتوانسته اند مکان زندگی خود را تغییر دهند یا از اول در چنین مکان هایی زندگی کرده اند، اظهار کرد: سکونت مهاجران در مناطق حاشیه شهر یک سری مشکلات را برای این افراد به وجود می آورد که بازخورد و تبعات آن با بی نظمی های اجتماعی و ناامنی برای خانواده های ساکن در منطقه همراه است.

مشکل اساسی ما در حاشیه شهر با افراد بی هویت و غیرمجاز است وی با بیان اینکه در میان مهاجران، زنان و مردانی هستند که هر کدام از آنها به فراخور نیازشان در ایجاد بی نظمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام جرایم بیشتر در حاشیه شهر مشهد اتفاق می افتد؟

کدام جرایم بیشتر در حاشیه شهر مشهد اتفاق می افتد؟