مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 00:012022-12-31ورزشي

آجرلو خوب، فتح الله زاده خوب همه خوب!


باشگاه استقلال در حالی با مشکلات مالی و مدیریتی فراوانی دست و پنجه نرم می کند که فریاد منم منم هر یک از مقصران احتمالی گوش فلک را پر کرده است.

- جی پلاس - مصطفی معدنی ثانی؛ تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال که به کنار رفتن سردار آجرلو و حضور چندباره فتح الله زاده در این باشگاه انجامید، باعث شد تا پرده فرو افتاده و حجم شگفت انگیز مشکلات باشگاه شامل بدهی ها، پرداخت های عقب افتاده بازیکنان، پرونده های در حال صدور حکم بازیکنان و مربیان خارجی و .

رو شود.

چند قرن پیش فرضیه باطلی به نام پیدایش خلق الساعه وجود داشت به این معنا که موجودات خود به خود و بدون علت از مواد بی جان زاده می شوند.

مثلا مگس از سرکه و گوشت فاسد یا موش از گندم! بطلان این فرضیه کار سختی نبود و به راحتی توسط یک دانشمند انجام شد.

او گوشت گندیده را در ظرف سربسته ای قرار داد و مشاهده کرد که هیچ مگسی از آن تولید نمی شود و به همین راحتی این فرضیه را رد کرد.

در عین حال به نظر می رسد این نظریه بار دیگر ارزش بررسی کردن دارد چرا که هستند پدیده هایی که به شکل خلق الساعه تولید می شوند و دلیل مشخصی ندارند! در شرایطی که سکوت نسبتا طولانی آجرلو پس از برکناری باعث شده بود که فتح الله زاده با تاخت و تاز همه مشکلات را گردن مدیران قبلی انداخته و از حساب خالی باشگاه و بدهی های بی شمار انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجرلو خوب، فتح الله زاده خوب همه خوب!

آجرلو خوب، فتح الله زاده خوب همه خوب!