مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 23:302022-12-31فرهنگي

اردبیل در جشنواره «سرزمین افسانه ها» درخشید


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با کسب پنج عنوان برگزیده و شایسته تقدیر اعضای هنرمند کانون استان اردبیل در جشنواره نقاشی «سرزمین افسانه ها» درخشیدند.

- اردبیل - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با کسب پنج عنوان برگزیده و شایسته تقدیر اعضای هنرمند کانون استان اردبیل در جشنواره نقاشی سرزمین افسانه ها درخشیدند.

ملیحه ملک زاده فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با اعلام اسامی برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر جشنواره نقاشی سرزمین افسانه ها اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب پنج عنوان برگزیده و شایسته تقدیر از این جشنواره شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام نتایج فراخوان نقاشی سرزمین افسانه ها که مهرماه 1401 همزمان با هفته ملی کودک منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته بود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: هیئت داوران متشکل از فاطمه توکلی نیا، معصومه فاضلی مقدس و رضا عبدلی، از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، 6 اثر در بخش کودک و 6 اثر در بخش نوجوان را به عنوان برگزیده و 10 اثر در بخش کودک و نوجوان را شایسته تقدیر معرفی کردند که در بخش کودک 7 تا 11 سال الناز کاظمی 7 ساله عضو مرکز شماره 2 کانون پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در جشنواره «سرزمین افسانه ها» درخشید

اردبیل در جشنواره «سرزمین افسانه ها» درخشید