مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 22:302022-12-31فرهنگي

سمنان وارد سومین سال پیاپی خشک سالی شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از ورود استان سمنان به سومین سال پیاپی خشک سالی و کاهش منابع آب های زیرزمینی و آب های سطحی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امشب در نشستی با تأکید بر شرایط منابع آبی و پدیده خشک سالی، توجه مردم به استفاده بهینه از آب را خواستار شدند و مشارکت اهالی فرهنگ و هنر برای ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت آب را مورد تأکید قرار دادند.

محسن عسکری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در این نشست که در دفتر فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، به ورود استان سمنان به سومین سال پیاپی خشک سالی اشاره کرد و از کاهش منابع آب های زیرزمینی و نیز آب های سطحی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان آب مصرفی در استان سمنان به بخش کشاورزی اختصاص دارد، تصریح کرد: کشاورزان استان سمنان در این عرصه نقش به سزایی دارند و می توانند با رعایت الگوی کشت، در بالا بردن میزان بهره وری و همچنین مدیریت در مصرف منابع آب در این استان کویری و خشک نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به نقش اهالی فرهنگ و هنر در ارتقای فرهنگ صرفه جویی و فرهنگ سازی در جامعه، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان وارد سومین سال پیاپی خشک سالی شد

سمنان وارد سومین سال پیاپی خشک سالی شد