مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 21:402022-12-31فرهنگي

رونمایی از 3 اثر هنری ویژه دهه بصیرت در خراسان جنوبی


طی مراسمی، سه اثر هنری به نام های «نماد اقتدار»، «سردار ایرانی» و «مرد جاودانه» با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان استان در صدا و سیمای خراسان جنوبی رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی، سه اثر هنری به نام های نماد اقتدار ، سردار ایرانی و مرد جاودانه با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان استان در صدا و سیمای خراسان جنوبی رونمایی شد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، شنبه شب 10 دی در مراسم رونمایی از سه اثر هنری به مناسبت دهه بصیرت اظهار کرد: به منظور ماندگاری مکتب شهید سلیمانی در سطح داخل و بین الملل بهترین ابزار، هنر و رسانه است؛ لذا بر همین اساس جمعی از هنرمندان استان پای کار آمدند و آثار فاخری را تولید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سازمان صدا و سیما در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و فرهنگ همیشه در قالب هنر ماندگار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هنر همجنس انقلاب اسلامی باید باشد و تاکنون رویش های هنری انقلاب از ریزش های آن بیشتر بوده؛ لذا برخی ها که فکر می کنند اگر نباشد هنر متوقف می شود، سخت در اشتباه هستند و اینطور نیست.

فرخنده بیان کرد: قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت رو به پیشرفت است و چنانچه کسی از این قطار پیاده شد، خودش از قطار انقلاب جامانده است؛ اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3 اثر هنری ویژه دهه بصیرت در خراسان جنوبی

رونمایی از 3 اثر هنری ویژه دهه بصیرت در خراسان جنوبی