مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 21:402022-12-31اقتصادي

مدیران استانی اختیار انجام کار و افزایش صادرات و بهره وری را ندارند


استاندار زنجان نداشتن اختیار انجام کار و افزایش صادرات و بهره وری در مدیران استانی و نبود انسجام در مدیران بالادستی را از معضلات مدیریت اقتصادی کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در نشست فعالان اقتصادی استان با علی فکری، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با بیان اینکه یک سال و حدود دو تا سه ماه از پذیرش مسؤولیت خود در زنجان می گذرد، اظهار کرد: به عنوان کسی که خارج از ساختار وزارت کشور، وارد جرگه مدیریت شده ام مشکلاتی را در ساختار مدیریت احصا کرده ام که بیان می کنم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساختار مدیریت کشور عمودی است که هر دستگاهی برای خود یک نماینده در مراکز استان ها البته بدون ارتباط و هماهنگی با یکدیگر و نیازمند ایجاد هماهنگی در بین آن ها توسط استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی دارند، افزود: در کنار این موارد، باید متوجه بود که قوانین بالا دستی ناظر بر مشکلات استان ها نیست.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد آیین نامه ای بدون توجه به تبعات آن مصوب و ابلاغ می شود که بخشی از فعالیت ها را تحت تاثیر قرار می دهد، چرا که نگاه تخصصی به آن توسط مدیران و حتی نمایندگان مجلس به آن نشده است، که انعکاس این مشکلات برای رفع آن، وقت و انرژی زیادی را از مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استانی اختیار انجام کار و افزایش صادرات و بهره وری را ندارند

مدیران استانی اختیار انجام کار و افزایش صادرات و بهره وری را ندارند