مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 21:302022-12-31اقتصادي

حوزه حوزه تجارت خارجی به درستی مدیریت نمی شود


رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه حوزه تجارت خارجی به درستی مدیریت نمی شود، گفت: نوسانات نرخ ارز کم تولید را خم کرده و هیچ مقام و مسؤولی هم خود را موظف به پاسخگویی و توضیح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان در نشست معاون وزیر با فعالان اقتصادی استان زنجان با تاکید بر اینه تاثیر تحریم ها بر اقتصاد ایران بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: ما از فرصت های ایجاد شده ناشی از این تحریم ها هم استفاده نکردیم.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه حوزه تجارت خارجی به درستی مدیریت نمی شود، افزود: نوسانات نرخ ارز به ویژه در سه ماه اخیر، کمر تولید را خم کرده و هیچ مقام و مسؤولی هم خود را موظف به پاسخگویی و توضیح نیست و این حالی است که فعالان اقتصادی همواره همراه دولتمردان بوده اند و ما هم امیدواریم آن ها هم ما را امین و محرم بدانند.

وی در ادامه به تهیه گزارشی از تجارت استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در این گزارش مسائل و مشکلات احصا و راه کارهای بهبود و تسهیل امور ارائه شده است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه فعالان اقتصادی از 9 کشور در 19 طرح تولیدی در استان سرمایه گذاری کرده اند، افزود: بروز مشکل برای یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی، معضلات عدیده ای را برای سایر طرح ها ایجاد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه حوزه تجارت خارجی به درستی مدیریت نمی شود

حوزه حوزه تجارت خارجی به درستی مدیریت نمی شود