مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:302022-12-31سياسي

مهلت ارسال مقالات جشنواره زکات خوزستان تمدید شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان از تمدید مهلت ارسال مقالات جشنواره زکات خوزستان تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حافظ منصوری عصر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در خوزستان بیان کرد: این جشنواره با شاخصه های علمی، تبلیغی، ترویجی و تکریمی به همت دبیرخانه شورای زکات کمیته امداد استان برگزار می شود.

وی درباره محورهای این جشنواره علمی گفت: نقش زکات در کاهش فقر، نقش زکات در محرومیت زدایی استان، نقش زکات در توزیع ثروت در جامعه اسلامی، مقایسه آثار پرداخت زکات با پرداخت مالیات، اولویت های فقهی در مصرف زکات، بررسی ادله زکات مستحبی از منظر شیعه اثنی عشری، آثار تربیتی زکات در سبک زندگی فردی و اجتماعی، راهکارهای تربیت و تشویق افراد به پرداخت زکات و مزایا و معایب قرار دادن زکات در بروکراسی اداری از موضوع های این همایش است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: هدف از برگزاری جشنواره زکات آگاه سازی، جریان سازی، اقناع سازی و اطلاع رسانی در زمینه اقدامات انجام شده در سطح استان است.

منصوری با اشاره به اینکه همه مردم در ترویج و فرهنگ سازی فریضه واجب الهی زکات نقش ویژه ای دارند، اظهار کرد: در این میان نقش مهم اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مقالات جشنواره زکات خوزستان تمدید شد

مهلت ارسال مقالات جشنواره زکات خوزستان تمدید شد