مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:002022-12-31ورزشي

آماده مسابقات کشتی 2023 کرواسی می شوم


ملی پوش وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد تیم ملی کشورمان با اشاره به این در شرایط خوبی به سر می برم، گفت: خود را برای مسابقات 2023 کرواسی آماده می کنم.

- علی سوادکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این در حال آماده سازی برای مسابقات 2023 کرواسی هستم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در این مسابقات برای مسابقات جهانی رنکینگ کسب کنم.

وی با بیان اینکه در وضعیت خوبی به سر می برم و تمرینات را دنبال می کنم، افزود: امیدوارم بتوانم با دوبنده تیم ملی برای کشور افتخار کسب کنم.

ملی پوش کشورمان با عنوان اینکه در مسابقات آذرماه نتایج خوبی کسب کردیم اظهار امیدواری کرد تا در مسابقات 2023 بتواند افتخار آفرینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی سوادکوهی ملی پوش جوان کشتی آزاد ایران موفق شد طلسم باخت های متوالی کشتی گیران کشورمان به جردن باروز را بشکند و این کشتی گیر مطرح آمریکایی را شکست دهد.

دیدار فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که 21 آذرماه بین تیم های ایران و آمریکا برگزار شد و منجر به نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان شد، یک طلسم چندین ساله را شکست.

در این مسابقات و در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی که مدال طلای آسیا و مدال برنز مسابقات امیدهای جهان را در کارنامه دارد به مصاف جردن باروز کشتی گیر مطرح و نامدار جهان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده مسابقات کشتی 2023 کرواسی می شوم

آماده مسابقات کشتی 2023 کرواسی می شوم