مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 19:302022-12-31بين الملل

آخرین هشدار ترکیه به یونان در 2022؛ از تاریخ عبرت بگیرید


وزیر دفاع ترکیه بار دیگر با متهم کردن یونان به «اقدامات خصمانه» به این کشور هشدار داد و گفت که ترکیه هرگز تمدید آب های سرزمینی یونان را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع ترکیه روز شنبه و در آخرین روز از سال 2022  بار دیگر با متهم کردن یونان به اقدامات خصمانه به این کشور هشدار داد.

به نوشته روزنامه کاثیمرینی حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه گفت که ترکیه هرگز تمدید آب های سرزمینی یونان را نمی پذیرد.

وی اظهار داشت: ما هرگز تمدید را نمی پذیریم.

شما در مورد ترکیه ای با خط ساحلی بیش از 1800 کیلومتر صحبت می کنید و آنوقت ترکیه با اجازه شما وارد آب های بین المللی بشود؟ چه کسی این را می پذیرد؟ آکار مدعی شد که ترکیه و به مرزها، حقوق و قوانین همسایگان خود احترام می گذارد.

وی گفت: علی رغم همه رویکردهای خیرخواهانه، واقع بینانه و صادقانه ما، یونان همچنان به با نگرش غیرقانونی و تحریکات خود، تنش ها را تشدید کند.

وزیر دفاع ترکیه با درخواست از رهبری سیاسی و نظامی یونان برای ترک نگرش های ناسازگارانه و تحریک آمیز خود برای اهداف سیاسی داخلی گفت که یونان باید از تاریخ درس بگیرد.

وی در ادامه یونان را به مزاحمت جنگنده های ترکیه در چارچوب رزمایش ناتو متهم کرد و گفت: این رفتار خصمانه نشان می دهد که یونان آنقدر مغرور شده است که اصول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین هشدار ترکیه به یونان در 2022؛ از تاریخ عبرت بگیرید

آخرین هشدار ترکیه به یونان در 2022؛ از تاریخ عبرت بگیرید