مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 19:252022-12-31سياسي

همه دشمنان در اغتشاشات اخیر به نحو شفاف علیه ما متحد شدند


اگرچه در زمان جنگ همه حکومت ها از صدام حمایت می کردند، اما درواقع انکار می کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.

- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگرچه در زمان جنگ همه حکومت ها از صدام حمایت می کردند، اما درواقع انکار می کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به یوم الله 9 دی ضمن بازخوانی فتنه 88 گفت: 5 روز بعد از انتخابات با مرحوم پرورش و مرحوم عسگراولادی به منزل آقای موسوی رفتیم، به میرحسین گفتم شما 20 سال از سیاست دور بودید، بعد از 7، 8 ماه که وارد سیاست شدید 13 میلیون رأی گرفتید، اگر این رای ها را مدیریت کنید می توانید رقیب دولت شوید و دور بعد قطعاً رییس جمهور می شوید.

وی افزود: موسوی گفت اینها ستاد مرا بستند؛ به او گفتم اگر می خواهی رقیب نظام باشی، تبعید و زندان سرانجام آن است؛ اما اگر می خواهی رقیب دولت شوی می توانی فعالیت کنی.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: به او گفتم فرض کنیم انتخابات باطل شد، اگر دوباره رأی نیاوردی چه، گفت دوباره مردم را به خیابان دعوت می کنم! وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر برای نخستین بار حکومت های استکباری، با NGO و سلبریتی ها به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دشمنان در اغتشاشات اخیر به نحو شفاف علیه ما متحد شدند

همه دشمنان در اغتشاشات اخیر به نحو شفاف علیه ما متحد شدند