مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 19:152022-12-31سياسي

شهدای گمنام، نظام ما را بیمه کرده اند


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهدا در زمان حیات خود تبیین گر جایگاه ولایت بودند و با شهادت عارفانه و بصیرانه خود تاج عزت بر سر ما گذاشتند و اکنون نیز مزار این برگزیدگان الهی زیارتگاه دلسوختگان است.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهدا در زمان حیات خود تبیین گر جایگاه ولایت بودند و با شهادت عارفانه و بصیرانه خود تاج عزت بر سر ما گذاشتند و اکنون نیز مزار این برگزیدگان الهی زیارتگاه دلسوختگان است.

سردار جمال شاکرمی امروز، 10 دی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه شرکت پتروشیمی ایلام اظهار کرد: تشییع و تدفین شهدای گمنام در طول سال و به ویژه در ایام خاصی چون آشوب ها، بیانگر وفاداری مجدد مردم به نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه تلاقی حضور شهدا با ایام فاطمیه طومار نقشه های شوم دشمنان را بر هم زد، اظهار کرد: شهدا در زمان حیات خود تبیین گر جایگاه ولایت بودند و با شهادت عارفانه و بصیرانه خود تاج عزت بر سر ما گذاشتند و اکنون نیز مزار این برگزیدگان الهی زیارتگاه دلسوختگان است.

وی با بیان اینکه باید با جهاد و تلاش خود ادامه دهنده راه شهدا برای اقتدار انقلاب اسلامی باشیم، گفت: بدون شک فراموشی راه و رسم شهدا، باعث گله مندی شهیدان والامقام از ما خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام، نظام ما را بیمه کرده اند

شهدای گمنام، نظام ما را بیمه کرده اند