مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 19:002022-12-31اقتصادي

الزام واگن سازی تهران به تحویل هرچه سریع تر 105 قطار شهری


وزیر کشور با بیان اینکه حمایت از تولید داخل یک اولویت جدی برای شکوفایی ظرفیت های بومی صنعتی و علمی کشور است، اظهار کرد: از جمله نیازهای جدی برای ورود به حوزه تولید داخلی، - ساخت قطار شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شهر، نشست بررسی زمینه های تحقق تولید 105 دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد که احمد وحیدی با اشاره به نیاز کلان شهرها به خصوص دو استان تهران و کرج به ناوگان قطار شهری افزود: در این راستا شهرداری تهران باید از همه ظرفیت های داخلی و شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرد.

وحیدی یادآور شد: حمایت از تولید داخلی منوط بر تامین تقاضاست.

در نظر داریم با عملیاتی شدن توافقات انجام شده، قراردادهای جدیدی برای حمایت از تولید داخلی و ارتقای خدمات رسانی حمل و نقل عمومی منعقد کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران گزارشی از وضعیت متروی تهران و ضرورت تقویت ناوگان قطار شهری ارائه و آمادگی مجموعه شهرداری تهران و شرکت واگن سازی تهران را در این حوزه اعلام کرد.

بر این اساس، شرکت واگن سازی تهران موظف شد با همکاری شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات و قطعات قطار شهری، هر چه سریع تر نسبت به تحویل 105 قطار شهری اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام واگن سازی تهران به تحویل هرچه سریع تر 105 قطار شهری

الزام واگن سازی تهران به تحویل هرچه سریع تر 105 قطار شهری