مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:402022-12-31اقتصادي

فعالیت 72 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان بهار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از فعالیت 72 واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عبدالحسین اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 72 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت یک میلیون و 850 هزار  قطعه در هر دوره وجود دارد که از تعداد 72 واحد فعال 9 هزار و 500 تن گوشت تولید می کنند.

وی با بیان اینکه واحد های مرغداری شهرستان باید بعد از دوره 45 تا 50 روزه نسبت به انتقال آن ها به کشتارگاه اقدام کنند، ادامه داد: حتما باید 90 درصد ظرفیت جوجه ریزی هر دوره در سامانه تایید و تخلیه کشتارگاه ثبت شود تا مجوز جوجه ریزی بعدی برای این واحد ها صادر شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به اینکه توزیع و فروش نهاده های دامی نیز طبق سامانه سماسط به واحد های مرغداری انجام می شود، یادآور شد: در حال حاضر مشکلی در توزیع نهاده های دامی برای واحد های مرغداری در این شهرستان وجود ندارد و این واحدها بعد از ثبت اطلاعات جوجه ریزی، از سامانه بازارگاه مستقیماً نهاده خود را خریداری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان بهار خبر داد و گفت: پنج مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز به مساحت 910 مترمربع شامل سوله در اراضی مرغوب زراعی دو راهی زاغه که مالکین آنها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 72 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان بهار

فعالیت 72 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان بهار