مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:352022-12-31دانش

لزوم محصول محور کردن پژوهش های فناورانه و تولیدات علمی


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر لزوم محصول محور کردن پژوهش های فناورانه و تولیدات علمی تاکید و اعلام کرد: باید تلاش کنیم تولید براساس نیاز بازار صورت گیرد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر لزوم محصول محور کردن پژوهش های فناورانه و تولیدات علمی تاکید و اعلام کرد: باید تلاش کنیم تولید براساس نیاز بازار صورت گیرد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در نشست مشترک با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان که با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مدیران این حوزه تشکیل شده بود، با اشاره به اینکه رویکرد تیم مدیریتی جدید دانشگاه از همان روزهای ابتدایی، توجه جدی به حوزه پژوهش و فناوری دانش بنیان بوده است، اظهار کرد: با تأکیداتی که مقام معظم رهبری بر این حوزه در انتخاب شعار سال داشتند، اهتمام مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه در این راستا جدی تر شد.

وی افزود: شناخت بازار و بررسی فرآیند ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت از جمله محورهایی است که در تقویت ارتباط بین دانشگاه و فضای صنعت در دستور کار قرار گرفته تا دغدغه شرکت های دانش بنیان در این زمینه مرتفع شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: ساماندهی پراکندگی هایی که در عملکرد برخی از شرکت های دانش بنیان وجود دارد، از دیگر رویکردهایی است که در این دانشگاه مورد توجه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم محصول محور کردن پژوهش های فناورانه و تولیدات علمی

لزوم محصول محور کردن پژوهش های فناورانه و تولیدات علمی