مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:152022-12-31اقتصادي

یکپارچه سازی فرآیند پنجره واحد تجارت الکترونیکی و درگاه مالیاتی


پیش نیازهای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب وکارهای اینترنتی شامل اینماد و کد رهگیری مالیاتی به صورت هم زمان امکان پذیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از)، پیش نیازهای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب وکارهای اینترنتی شامل اینماد و کد رهگیری مالیاتی به صورت همزمان و بدون نیاز به ورود و ثبت مجدد اطلاعات امکان پذیر شد.

کسب وکارهای اینترنتی برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و فعالیت خود طبق قوانین و مقررات نیازمند دریافت اینماد و کد رهگیری مالیاتی هستند.

در این زمینه طبق ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب 1398 بانک مرکزی موظف است با همکاری سازمان (امور مالیاتی کشور) ظرف مدت یک سال پس از ابلاغ این قانون، نسبت به ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام کرده و با ایجاد تناظر بین آن ها با مجوز فعالیت و شماره اقتصادی بنگاه های اقتصادی به هر یک از پایانه های فروش، شناسه یکتا اختصاص دهد که مراتب توسط سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان متولی اجرای قانون مذکور طی نامه های مورخ 21 اردیبهشت و 4 مهرماه سال 1400 به بانک مرکزی ابلاغ شده است.

انجام این الزامات قبلاً نیازمند ثبت نام و ورود مجزای متقاضی به سامانه اینماد متعلق به مرکز تتا و درگاه خدمات مالیاتی متعلق به سازمان امور مالیاتی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی فرآیند پنجره واحد تجارت الکترونیکی و درگاه مالیاتی

یکپارچه سازی فرآیند پنجره واحد تجارت الکترونیکی و درگاه مالیاتی