مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:102022-12-31سياسي

مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات مایه تاسف است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برخی احزاب و لیدرهای احزاب در اغتشاشات اخیر ساکت بودند و حتی در مقابل نظام ایستادند که مواضع آنها مایه تاسف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در نشست احزاب و گروه های سیاسی شهرستان ورامین به مناسبت هفته بصیرت و آغاز دهه مقاومت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بزرگترین مدافع ولایت و شهیده راه ولایت بود.

وی با گرامیداشت سالروز قیام 10 دی سال 1357 ورامین گفت: قیام 10 دی سال 1357 مایه افتخار مردم ورامین است و اوج بصیرت و آگاهی وارثان قیام 15 خرداد را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و مردم قدرشناس ایران در پاسداشت زحمات این مرد مخلص، بزرگترین تشییع تاریخ را رقم زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف، به دنبال ایجاد انحراف فکری در نسل جوان و نوجوان است و در این راه جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات مایه تاسف است

مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات مایه تاسف است