مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:102022-12-31حوادث

مصالحه 71 درصدی پرونده های کلانتری های فارس


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس از مصالحه 71 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان در نه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماهه اول سال جاری 49 هزار و 598 نفر برای دریافت خدمات مشاوره به مرکز مشاوره و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان فارس مراجعه کرده اند.

وی بیان داشت: از تعداد پرونده های ارجاعی به مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، حدود 71 درصد به مصالحه منجر شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: مرکز مشاوره پلیس فارس در طول هفته به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، تربیتی، ازدواج و .

می باشد و شهروندان می توانند به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس واقع در میدان حر، روبروی کلانتری 11زند مراجعه و یا با شماره تلفن 32227006 تماس و نسبت به اخذ نوبت برای مشاوره فردی اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان گفت: سامانه تلفنی صدای مشاور با شماره 096580 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان عزیز می باشد و مردم می توانند در ساعات اداری با شماره 096580 تماس و خدمات مشاوره فردی را به صورت تلفنی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه 71 درصدی پرونده های کلانتری های فارس

مصالحه 71 درصدی پرونده های کلانتری های فارس