مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:052022-12-31ورزشي

پیوست فرهنگی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است


معاون مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اجرای پیوست فرهنگی در فضاهای ورزشی، گفت: اجرای پیوست فرهنگی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی بعد از ظهر شنبه در نخستین دوره تربیت مربی فرهنگی ویژه مربیان، ورزشکاران و مسئولان هیئت های ورزشی استان بوشهر، اظهار داشت، اولین دوره تربیت مربی فرهنگی به صورت استانی در استان بوشهر برگزار شد و منتخبین این دوره به مرحله منطقه ای و در پایان نیز به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

معاون مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت مربیان فرهنگی برای جامعه ورزش کشور و سالم سازی فرهنگی محیط های ورزشی در مسیر درست ورزش قهرمانی است.

وی با تأکید بر کار فرهنگی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی ناسالم می تواند قهرمانان ملی را از مسیر فرهنگی ورزش دور کند.

معاون مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به از اجرای پیوست فرهنگی در فضاهای ورزشی، گفت: با توجه به نیاز جامعه ورزش به برنامه های فرهنگی این مهم در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در ورزش در هویت ملی، دینی و سلامت جامعه نقش به سزایی ایفا می کند، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در بعد گسترش پیوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است

پیوست فرهنگی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است