مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:052022-12-31ورزشي

تیم فوتبال نساجی خوب و تاکتیکی بازی کرد/ قضاوت ایده آل داور


سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.

- ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید مطهری پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر تراکتور سازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تقدیر از تلاش های خبرنگاران درباره بازی گفت: بازی فوق العاده تاکتیکی انجام شد زیراتراکتور تیم قابل احترام بوده و فوتبال خوبی بازی می کند و بازی کردن با این تیم سخت است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی توانستیم به تراکتور ضربه زنیم و مدل تاکتیکی این تیم را می دانستیم و در نیمه دوم با تغییر تاکتیک حریف ما نیز تغییراتی رااعمال کردیم و فوتبال خوب، به موقعی را نشان دادیم.

وی با تقدیر از تلاش بازیککنانش و تقدیم برد به هواداران افزود: همیشه از مشورت کمک ها و همکاران استفاده می کنیم و فرد تک محوری نیستم.

مطهری با اشاره به اینکه تیم تراکتور سازماندهی شده است، گفت: فرم بازی در 20 دقیقه اول دستور تاکتیکی نبود و فشار تراکتور سبب عقب نشینی تیم ما شد و نتیجه این بازی چیزی از ارزش های تراکتور کم نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال نساجی خوب و تاکتیکی بازی کرد/ قضاوت ایده آل داور

تیم فوتبال نساجی خوب و تاکتیکی بازی کرد/ قضاوت ایده آل داور